Today.

Så, nu är jag äntligen hemma.
Jag började dagen med att upptäcka att fläkten på min bil helt plötsligt fick för sig att starta direkt, väldigt märkligt!
Men i rena chocken så stängde jag av bilen, sprang in och talade om den "stora" nyheten och när jag startade bilen igen, så hade den ju gått tillbaka till det vanliga "startar när jag själv vill". 
 
Jag tyckte att redovisningen av om jag kunde drömma gick väldigt bra, men fick bara ett vg- ... Men förhoppningsvis räcker det till ett vg i svenska B. Efter svenskan så var det självklart dags för frukost på Contan, sen naturkunskap som vi inte gjorde något vettigt på, eftersom att vi var klara med uppgiften. Därför fick det bli en sväng ner till Lernia, för att höra om fordonsprogrammet kunde laga Alex bil, men tydligen så sysslar inte de med att svetsa bilar.
Men om man ska bli bilmekaniker osv så borde man väl lära sig sånt?
   
Ensemblen var faktiskt riktigt intressant idag, vi är ju bara tre st (två är lediga den här veckan) + lärare, men vi kom en bra bit på den nya låten -> Real wild child med Everlife.
Klippning blev det halv fyra och Ulrika lyckades få en massa volym i mitt hår! Bokade även tid för balfrisyren.
    Efter det här blev det en titt på lägenheten som mormor har tittat på, sen handlade mamma och jag på Coop (Snacka om allergi ...) -> Jobbar ju på Ica ..
Men nu ska vi fika, eller rättare sagt äta frallor och sånt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0