Lägenheten

Här har ni några bilder på lägenheten.



Huset. Bor längst upp, är mitt ena fönster som man ser på taket.


När man öppnar ytterdörren till lägenheten så ser det ut så här.


Den här trappen går man upp för när man har öppnat min ytterdörr.


Min lilla hall. Köket till vänster, klädkammare till höger, vardagsrummet rakt fram och sedan sovrummet längst in.


En del av köket.


Vardagsrummet.
Den översta bilden av vardagsrummet kommer även agera som matplats.

Obs! Möbler och gardinerna ska väck innan jag flyttar in.


Kommentarer
Tina

Grattis till utbildningen och lägenheten.=D

Hoppas att du kommer att trivas.=)



Kram Tina

2009-07-17 @ 20:27:18
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0