Natti natti.

Borde verkligen, verkligen sova nu. Men som vanligt när man vet att klockan ringer senast 05.30, så är man på sitt bästa och piggaste humör. Skulle lätt kunna ge mig ut i nattlivet nu, är ju bara några små problem:
* Det är söndag och klockan har passerat elva.
* Jag bor mitt ute i ingenstans och närmaste stad är princip inte värd att nämna vid den här tiden.
* Klockan ringer som sagt kl 05.30.

Ibland önskar jag att jag slapp jobba. Men hur skulle jag klara mig då? Utan pengar och utan mina kära kollegor?
Neeej, de skulle nog inte funka :) + att jag inte fixar att inte jobba.

Får nog ta och besöka sängen iaf, fast funderar på att plåga min syster en stund först, hon fullkomligt älskar att umgås med mig :) (eller inte)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0