För jag har tagit studenten!

12 års skolplikt är över.
och till skillnad mot många andra så har jag en massa planer inför sommaren/hösten, så allt ska nog lösa sig :) 

  Fick en massa bra saker i går och är jäkligt nöjd över min studentdag! :)

Det här fick jag:
* Vattenkokare
* Kaffekanna
* Fyra vinglas, Lasse Åberg
* Badrumshanddukar
* En gryta och en stekpanna
* En blå stekgryta från Ikea.
* Presentkort från Ikea
* Presentkort från H&M
* "Goodiebag" från Kina med halsband och en massa annat. (Kusinen bor där)
* En blender
* Två små, vita skålar från Ikea
* 3000 kr.

Hoppas jag kom ihåg allt.
Ska även lägga upp bilder från gårdagen, har bara inte orkat ta tag i det än.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0