Högskoleprovet.

Hm .. Jag har nog sovit tre timmar i sträck i natt iaf, man får vara glad över det lilla. Jag tror att jag lyckades somna vid ettiden, sen har har jag vaknat av minsta lilla ljud. Kollade på klockan när hon var 05.00 ... Var på väg att stiga upp då, men försökte sova en timme till, vilket inte gick särskilt bra, slutade med att jag steg upp innan klockan ringde. 
   Jag har redan duschat och försöker nu få i mig lite frukost, men att äta så här tidigt är ingen höjdare.
8.15 ska man vara på Soft Center, men tänker vara där en stund innan, för hittar ju verkligen inte där!
Åhhh vad jag längtar till 16.15 då allt är över :)
   Förresten, familjen Ingemarson kommer hit ikväll för att äta och umgås, mkt trevligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0