Shoppingdags!

Yees idag är det äntligen onsdag och det är dags för shopping. Gina Tricot, Kappahl, Lindex, H&M, Indiska, Skopunkten, Åhlens, Cubus mfl .. Stackars mamma vet nog inte vad hon har gett sig in på :) Fast hon var med systern för någon helg sedan när hon behövde skor. Min älskade syster gick in minst TRE gånger i TRE olika skoaffärer innan hon bestämde sig för ett par helt vanliga, svarta gympadojjor. 
    Nu ska jag duscha och se om jag hittar nått "lätt" att ha på mig. Ska jag prova kläder så ska man definitivt inte ha flera lager tröjor på sig och jobbiga skor som tar evigheter att få av och på.


Visar (förhoppningsvis) upp lite nya saker ikväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0