Solarium.

Idag har jag solat solarium och herrejisses. Att jag inte har gjort det förut! Fast det finns ju en anledning till det -> Vågade helt enkelt inte! Tyckte det var hur otäckt som helst att stänga in sig i en "grillmaskin".  Men idag trotsade jag rädslan och det gick riktigt bra. Solade dock bara 7 minuter, har ju väldigt ljus hy och blir lätt röd, men har planerat att sola på fredag igen. Vill ju ha lite grundfärg innan Cypern :)
  Men det var verkligen avslappnande.
Jag var hemma redan vid ett, vi hade bara religion idag. Så gjorde mig en god smoothie med hallon, jordgubbar, vaniljyoughurt och mjölk, mums!
  Nu ska jag försöka planera resten av eftermiddagen. Jag känner verkligen för att sy (!), var riktigt duktig under högstadiet, men har inte rört en symaskin sen jag slutade nian .. Men funderar på att försöka få ihop en badväska till Cypern/Kreta. Men troligtvis har vi inget vettigt tyg hemma, får helt enkelt hitta en bra butik och köpa lite grann.
Frågan är om jag ska göra det idag?
Eller kanske jag borde göra lite skolarbete ... Suck!



Kommentarer
malinm.se

Ja, säg inte något :D

2009-03-17 @ 21:32:32
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0