Tisdag.

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Allting började normalt med religion B, turism och svenska C. Därefter hade jag tänkt köra hem och bara ta det lugnt, men då ringer mamma och frågar om jag kan jobba de sista timmarna åt henne. (Det hade dykt upp en sak). Och snäll som man är så bytte jag bort min lugna, härliga hemmakväll mot några timmars jobb. Men kom hem lite i sju och gjorde sen supergod lax med citronsås. 
  Tänker lägga ut det receptet i morgon. Det är verkligen otroligt gott och superenkelt att göra :)
Förresten, igår lagade jag kasslergryta och den är också otroligt god och superenkel att göra, kan knappast bli bättre!
Så får nog bli två recept i morgon.
   Nu ska jag nog bara ta det lugnt och se House kl 21.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0