Tisdag.

Idag hade jag två "sitta still lektioner" i skolan och jag har ju blivit så bortskämd, så är ju inte van vid såna lektioner längre. Tröttsamt värre att lyssna på lärare i 1,5 h x 2 ... Det positiva med den här skoldagen är att jag och Alex hann göra lite projektarbete, så vi kommer definitivt hinna lämna in det på tisdag :) 
Just det, solade solarium för tredje gången idag och färgen börjar synas nu (eller jag ser skillnad iaf) och nästa solning blir antagligen på fredag. Fast är ändå lite kluven när det gäller det här. Läste nånstans att huden åldras 4 gånger snabbare, men ska ju bara sola fram till Cypern, sen blir det ingen solning förrens till hösten igen.
   I morgon ska jag och mamma ha shoppingdag i Karlskrona! Känns härligt att jag slipper köra in dit och gå på stan själv :)
  Snart dags att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0