Uppdatering lördag.

Jag kom på att jag fortfarande inte har berättat nått om lördagskvällen. Jag körde först till Alex, sen var vi i hennes pappas lägenhet innan Natti. Från början var det meningen att Alexandras kille skulle haft några kompisar med sig, men slutade med att vi bara var fyra stycken  -> Jag, Alex, Jimmy och Jessica. Innan Natti hade jag det kalasbra, men när vi väl skulle ut så blev det rätt tråkigt. Som vanligt var det en massa folk och knappt ingen man kände (konstigt nog), men hade iaf roligt några minuter på dansgolvet, innan jag bestämde mig för att köra hem kl 02. 
  Så roligare utekvällar har jag definitivt haft :)
Blir sängen om en stund, men börjar inte förren klockan 11 imorgon.


Kommentarer
malinm.se

Oh okej :) läste du den fjärde sista också?

2009-03-17 @ 08:36:33
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0