Bugg, ballottning, vals, dejt.

Dåligt med uppdatering igen, I know :)
  Men Eringsboda brunn var kalasbra och förfesten var jättetrevlig. Dock var jag den enda under 20 där, men eftersom att alla människor var så jäkla trevliga så gjorde det absolut ingenting :) Vi var på brunnen strax efter nio och dansade till stängningsdag. Jag och en tjej som heter Anna sjöng även kareoke!  Haha ..
  Jag var hemma strax efter kl 03.
Igår blev det en runda till mormor och Nemo, duktiga jag har motionerat tre gånger den här veckan! 
   I morse var jag i skolan redan 8.10, vi skulle ha danslektion. Men har konstaterat att vals inte riktigt är min grej.
Klockan 14 var det dags för ballottning. Snacka om nervöst! Jag är nöjd med min baldejt och slipper vara dubbelpar.
Men självklart så skulle jag skämma ut mig. I vår aula har vi stolar som fälls upp när man reser sig, men det glömde jag självklart bort då mitt namn ropades upp och jag fick resa på mig. När jag ska sätta mig igen, hamnar jag på golvet ... Fast värre saker kan hända. 
   Jag kom hem för en stund sen, men ska iväg ikväll, ska träffa en person som jag träffade i lördags ;)
Säger ingenting mer än det ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0