Mvgbarn .. ;)

Efter skolan igår så blev det fika med Sandra och klockan fem var vi på lägenhetsvisning. Sandra har ju lite funderingar på att flytta hemifrån :) Den första lägenheten vi tittade på var en stor, ljus tvåa nära centrum. Det enda minuset var det bruna köket, men hyresföreningen stod för kostnad av ommålning, bara man gjorde det själv.
Den andra lägenheten, även den en tvåa, var rena katastrofen! Knallblå hall, knallblått vardagsrum, knallila sovrum och knallorange kök ... Vem kan bo där?!
      Idag var det skola som vanligt och jag fick mvg i historia C och i turismkursen!! Wiiie :)
Efter skolan körde jag ner till mormor, slutade med att jag åt middag där.
I morgon är det först mösspåtagning kl 11.15 och påkvällen är det studentfest med rocktema!
Hur "rockig" jag kommer se ut får ni se i morgon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0