Tisdag.

Färgningen igår lyckades inte så där jättebra, är fortfarande rätt så mkt rött kvar.
  Idag befinner jag mig i Olofström, på pappas jobb. Meningen är att jag ska hjälpa han med lite pappersarbete + göra naturkunskap. 
Egentligen skulle jag åkt med honom redan i morse, men jag vaknade inte av klockan när den ringde 05.30! Pappa hade även ropat ett par gånger, men jag sov som en stock.
Vaknade kl 08.30 och flög upp ur sängen. Men då hade ju pappa redan kört för länge sen, så körde hit själv ist :)
 Snart dags för lunch eller snarare frukost för min del.


Kommentarer
Emelie

Personene förväxlade mig med Jenny, som jobbade där innan..

2009-05-05 @ 19:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0