Elsas mode!

Idag fick jag hem Elsas mode som jag beställde i slutet av förra veckan.
Jag hade inte så jättstora förhoppningar på boken.
Men jisses säger jag bara!
Jag är fast från första sidan!

Det är Sofie Fahrmans första bok av tre och hon har verkligen skrivit en sån bok som man vill läsa.
Det är mode, intriger, sex och killar ;)

Tjejen det handlar om, Elsa, har precis kommit tillbaka till Sverige (Borås) efter 4 månader i New York.
Hon känner sig totalt misslyckad och har inte en aning om vad hon vill göra.
 Men så får hon jobb i Stockholm och startar efter ett tag en modeblogg.

Längre än så här har inte jag kommit,
men ska snart krypa ner under täcket och läsa en stund till.
Tror nämligen att jag håller på att bli sjuk ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0