Girlpower.

Ibland blir jag så himla frustrerad.
Särskilt när en viss person inte kan ta en diskussion.
Och ställer man en fråga så blir man idiotförklarad.
Livet är allt bra härligt ibland ..

Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i saken själv.
I morgon ska jag köra inom bilverkstan som ligger några kilometer hemifrån.
Jag ska fråga vad det kostar att byta spolarpumpen och om han vill göra det.

Nästa steg blir att (kanske i morgon) köpa tapeter och magnetfärg + vit färg till rummet.
Har fått för mig att jag ska jäkla tapetsera själv.
Girlpower! ;)

Det blir jobbarbyxorna på och sen ska det ske lite förändringar här.
Är så jäkla trött på att det ingenting händer!

Fast har skruvat ihop skrivbordet idag, så nu har jag fått igång min laptop och sitter på mitt rum.
Kors i taket ...

En bra sak är iaf att jag pratade med chefen på mitt förra jobb igår.
Om det går som jag vill (och som Malin vill!) så kan jag börja jobba där i januari och förhoppningsvis ha jobb hela våren :)
Kanske dags att varna kunderna redan nu? ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0