Varning för känsliga läsare.

Äsch, slänger in en uppdatering nu :)

I fredags gick jag på stan en runda, men blev bara saker till mig själv, bland annat en ny mascara.
På kvällen la jag mig redan vid 21-tiden ...
Jag är oftast otroligt trött efter en jobbvecka och tänkte att den här helgen måste jag få mer sömn än den förra!

I går åkte jag och Sandra till Karlskrona för lite julklappsshopping.
Hittade bland annat julklapp till systern.
På kvällen lagade vi mat ihop och sen körde vi till Eringsboda brunn för lite dansmoves.
Hade turen att dansa med en jobbarkompis som är grym på bugg!
Stackars han som fick dansa runt med mig ...
Men det gick faktiskt över förväntan :)

Och nu en liten varning till er känsliga läsare, särskilt Alex!

Pappa var ute och jagade idag och hade för första gången Inka med sig.

Och fick faktiskt tillåtelse att lägga ut den här bilden:




Pappa kom hem med ett rådjur, så nu blir det rådjursstek ;)

En del kanske tycker att det här är "jätteäckligt".
Men jag och systern är uppväxta med jakt, så för oss är det inget särskilt.


Idag har det även blivit en tur till julmarknaden/julskyltningen i Karlshamn.
Provade en klänningen, men slutade med att jag beställde en från Ellos istället.
(Nyårsklänning).

Jag har även hunnit med att måla lite på vindsdörren.
En målning till och den är klar :)

Just det, blir kanske snart en till tatuering.
Förhoppningsvis nästa helg.

Nehe, är nog dags att tänka på klockan och sängen, dags för en ny jobbvecka.




Kommentarer
Mikael Åkesson

Woho! GO Magnus! en mindre man behöver vara orolig för att få i grillen på bilen:P smaklig spis!

2009-11-30 @ 00:43:15
Alex

Den här bilden är inte så farlig, andreas har bilder när han har dragit ut strupen och sånt...

2009-12-05 @ 13:18:05
Nilla

Okej Alex, det låter betydligt äckligare! :)

2009-12-06 @ 14:03:35
URL: http://niiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0