Yesterday.

Jag hade verkligen skitskoj på Eringsboda brunn igår!
Jag och Sandra försökte bland annat dansa foxtrot ...
1 2 2 , 1 2 2.
- Nu börjar vi på ett!
Men tillslut lyckades vi nog riktigt bra faktiskt :)
Dansade även med lite annat folk.
Men jag och Sandra har bestämt oss, vi måste gå en buggkurs!
Dansade med några killar igår som verkligen var duktiga och så kommer lilla jag och snurrar åt helt fel håll ...
Men de tyckte att jag dansade bra ändå (?) konstigt nog.

Det tråkiga nu är att Eringsboda börjar med sina julbord, så det blir inte brunnen förren den 25 december.

Uppdatering!:
Tittade på brunnens hemsida.
Är ju en gång till innan julborden drar igång.
Så 21 november dansar vi till CC & Lee!



Kommentarer
Alex

jaa, det är faktiskt riktigt givande med buggkurs=) längtar till jag och andreas börjar fortsättnings kurs sen! =)

2009-11-13 @ 18:36:31
Nilla

SV Alex: Det kan jag först, tänkte att jag skulle kolla upp lite buggkurser när jag har tid :)

2009-11-21 @ 13:39:42
URL: http://niiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0