Tisdag.

Jag fullkomligt stormtrivs i mina jeansleggings!
Funderar starkt på att beställa ett par till, fast som inte är "slitna". 
  
 Jobbet idag gick som vanligt.
Det som nästan håller motivationen på topp under hela dagen är tankarna på:
- Solsemester!
- Ny tatuering!

+ att jag vill få mitt sparkonto att växa ...
Så när humöret dalar och sängen lockar, försöker jag tänka på resultatet istället! :)
(= money money money)

Sen ska jag försöka att ha lite godisfria dagar f r o m idag.
Vet att det inte är någon mening för min del att sätta totalt godisförbud, för det fixar jag inte.
Så därför ska jag hålla mig ifrån godis så länge jag kan, äta en chokladbit när suget blir för stort och sen på det igen.
   Har faktiskt kunnat motstå allt sött under dagen och ändå har jag en godisautomat 15 meter ifrån mig på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0