En hemlighet blev två.

Två kisseungar, som ännu inte har fått namn, befinner sig i min lägenhet.
Allt kändes så kanon innan, jag hade tänkt igenom allting. Men nu känns det lite mindre bra.
Men ska avvakta tills i morgon och känna efter.
 Just nu sover de på en filt och är jättesöta! :)

 Frågan är bara om det jag egentligen försöker göra är att ersätta Molle och det går ju liksom inte.
Molle är Molle, han finns i Blekinge, endast 12 mil bort!


Usch det här är inte likt mig. Brukar alltid vara så realistisk och eftertänksam. Trodde jag hade varit det nu också.
Men samtidigt, att inte behöva har ansvar för något djur är otroligt härligt, att kunna köra/åka hem när jag vill.
Men å andra sidan, så är jag en otrolig djurmänniska och mår jättebra med djur omkring mig.

Fundera över natten helt enkelt.


Kommentarer
Emelie

Tänk för att jag anade det igår ;)

2009-09-08 @ 21:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0