23 april.

Fy tusan vad jag längtar till Cypern!
Det jag saknar allra mest är Jasmin Inn (bar/pub) och inte blev det bättre av att jag fick en inbjudan till nått jippo dem ska ha där i slutet av april.
 Tänk att vara där just nu, sola ett par timmar på dan och sen hem till hotellet för att göra sig i ordning.
Därefter så drar man ut och kommer inte hem förren morgonen ^^
Det ska bli en Cypernresa till, det bara måste bli det ..

Men det som faktiskt händer här och nu är att det är mammas födelsedag! =) Så blev ett tidigt firande av henne i morse (redan 05.30!) och därefter gick jag och la mig igen.
Men lyckades komma upp igen lite efter klockan 09. Jag har nämligen tänkt komma igång med pluggandet lite tidigare idag.

Vi hörs i en av mina pluggpauser!

Lite bilder från min och Alex Cypernresa för nästan exakt ett år sedan.

Jag före utgång.


Hotellrummet som lätt blir stökigt ..


Vår "fina" utsikt från balkongen, haha =)


En jättemysig kyrka en bit ifrån hotellet.


Och så vår cykelutflykt som blev allt annat än lyckad ..


Här gav vi oss ut!


För denna backen tog vi oss ner ..



Kommentarer
Rebecca

fina bilder ^^,

2010-04-23 @ 13:19:19
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0