5 jobbmöjligheter!

Jag läste mina mejl för en stund sedan och då hade jag fått ett från Maxi om en anställningsintervju inför sommaren!
Jag vet inte vilket Maxi det är, kan lika väl vara Karlskrona som Kalmar. I vilket fall som helst så har jag bara sökt extrajobb där.

Så nu får jag skicka ett "jag måste tyvärr tacka nej" mejl tillbaka.

Så nu har jag haft 5 olika jobbmöjligheter inför sommaren. Så nu går min tanke till dem som inte får något.
Gör de något "fel"? Eller har de bara extrem otur?

Men jag ser verkligen framemot sommaren i hemtjänsten! =)

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, ska fika med Alex på Contan innan det är dags för plugg.


Kommentarer
Malin

Inte lätt att vara poppis! ha en mysigt helg! kram

2010-04-16 @ 17:28:43
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0