Allt bara snurrar runt!

Nu vill inte jag plugga mer!
Det känns som att ju mer jag läser och pluggar in, ju mer inser jag hur mycket det faktiskt finns att lära sig.
Då kommer paniken krypandes - Har jag verkligen läst tillräckligt?

Aldosteron, ADH, ANP, ATP, renin, RAAS, Ras, Angiostensin I, Angiotensin II, sympatiska nerver, parasympatiska nerver, surfaktant, amylas, synapser, myelinskida, axon, dendrit, diafragma, yttre interkostalmuskulaturen, hypofysen, talamus, neuron, nefron, tubulussystemet, reabsorption, sekretion, filtration, osmos, diffusion, alveolärer, syre, koldioxid, kväve, natrium, kalium, CNS, PNS, somatiska nervsystemet, saltsyra, gallblåsa, levern, tarmarna ..

Ja, ni kanske förstår att det är en hel del som snurrar runt i huvudet just nu.

Klockan 19 ska jag i alla fall slappna av en timme framför tvn och se Gossip girl!



Kommentarer
simone

Tjo schnyygging! Vad göru för söndags-kvällsgott? Jag ska snart pälsa på mig för att gå ut och grilla ^^

2010-04-25 @ 19:18:03
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0