Blomkål, broccoli och utsikt.

Det blev en lite längre paus än vad jag hade tänkt, för magen började protestera högt. Så fick bli fullkorncouscous, schnitzel och så en av Icas blandpåsar med broccoli och blomkål, riktigt gott =)
Nu ska jag återgå till plugget, är andningen just nu, men fattar nada av .. Ja se, jag kommer inte ens ihåg vad det heter, haha.

Börja tycka att broccoli och blomkål är riktigt gott!


Förresten, vilka högskolor kan skryta med att ha den här utsikten?
Tog bilden idag när jag var på väg ner från "Hälsaplanet".
Fast är väl en av de saker som BTH kan stoltsera med ...



Förresten, jag gillar verkligen min nya kamera!
Kan få till grymt bra bilder ibland, se bara himlen och vattnet på  bilden =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0