Dagens shopping!

Fyra par skor. Tre par från Skopunkten och ett par från Din sko.
Mindre än 500 kr för paren från Skopunkten (ta tre betala för två + 10 % om man blev klubbmedlem!)



Jeansleggings och shorts från H&M, tröja från Gina tricot.



Och så lite allt möjligt =)
Två filmer, hårspray, hårband, nagellack mm.



Köpet på H&M idag var riktigt lyckat. Tänkte spendera presentkortet som jag fick av Emelie, Erik, Kristoffer och Carro. Hitttade shorts och leggings, gick fram till kassan och det gick på 398.
-" Om du handlar för 400 kr så får du ett presentkort på 100 kr".

Så jag köpte även en hårsnodd och vips så har jag ett presentkort i plånboken att handla upp nästa gång =)



Kommentarer
Tina

Du hittade mycket fint idag.=)

Berättasen om The Ugly Truth var bra.

Tack för idag.=D

2010-04-06 @ 17:00:24
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/
Alex

Jag vill också shoppa! Kan vi inte unna oss en halmstadstripp snart? Andreas ska tävla i polen mellan den 29- 2 maj, kanske nån natt då? =)

2010-04-06 @ 22:21:30
Malin

Massor med fint Nilla! :) kram på dig

2010-04-07 @ 11:16:25
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0