*Knack knack*

*Knack knack* Hjäälp, det knackar på dörren!

Jag vaknade av att någon knackade på dörren! Och jag bor liksom ute på landet/skogen och att någon besöker oss utan att tala om det innan händer inte så ofta.  Så jag flög upp i sängen, försökte hitta kläder att slänga på mig (öppna dörren i trosor lockade inte) och rusade ner.

Tror ni människan stod kvar utanför dörren?  Nej nej, klart inte. Så jag fick jag i ett par skor och gick ut. Såg då en DHL lastbil köra nere på grusvägen och fortsätta längre in. Undra om någon här hemma verkligen har beställt något eller om han körde fel?



Dags för frukost!



Kommentarer
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Vill önska dig en RIKTIGT glad påsk :D



Kram Amanda Rieem!

2010-04-01 @ 10:55:48
URL: http://mandyego.blogg.se/
Idjjaa,<3

Hej,

hur är det med dig? ^^

Har ditt lov redan börjat?



~Idjjaa~

2010-04-01 @ 11:20:33
URL: http://idjjaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0