Lördagskvällen.

Hemma efter en superbra kväll hos familjen Ingemarson. Vi beställde pizzor/gyrostallrik som jag, Moa, Vickan & Nowa hämtade i Backaryd.
 Men märks att magen börjar vänja sig vid att inte äta allt för mycket kolhydrater, för den protesterar mot alla pommes jag tryckte i mig!

Nu blir det snart sängen, för att vara pigg inför morgondagens plugg.

Lite bilder från kvällen =)

Jag testade fota lite med min kamera ^^


En av Ingmarsons katter =)


Deras vovve Bolt =)


Jag använder flitigt klockan jag fick av systern & hennes pojkvän! =)


Jag och Bolt myser ^^


Vår egen "lilla" vovve uppskattade tuggbenet hon fick med sig i bilen.


Tur att vovven inte vet att jag la ut den här bilden ... Haha! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0