Min 20årsfest!

Jag hade verkligen en superbra 20-årsdag igår! Först firad av mamma, pappa och syster på morgonen, sen festen på kvällen.

Gästerna började dyka upp vid 18-tiden och de sista gick vid 01.30 =)

God mat, blandad musik, människor som jag tycker om & kalasbra stämning ^^

Kvällen bjöd på en å annan dans och massa skratt.

Här kommer några bilder och för er som har mig på facebook, finns där just nu ca 80 bilder att titta på :)


Jag i entrén till Bygdegården.


Markus & Vickan.


Jag innan festen.


Mamma tittar till maten.


Alex & Coffe =)


Lägger upp fler bilder här under dagen =)




Kommentarer
Tina

Tack igen för en superkul fest. Trevligt folk och mycket god mat och dryck.=D

2010-04-05 @ 18:52:46
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0