Sminkrensning!

Förutom all shopping idag åt jag och Tina på Subway och nöjt av solen på en parkbänk =)

Eftermiddagen/kvällen har ägnats åt filmtittande, The ugly truth var riktigt rolig!
Och sen fick det bli en storstädning av mina diverse sminklådor. Hittade fyra mascaror som är mellan 1-3 månader gamla. Jag har bara testat dem en eller två gånger, sen köpt en ny för att jag inte tyckte om den ...
Så de hamnade i mammas sminklåda nu, så slipper hon köpa ny =)



1. Loreal telescopic mascara. Minimalisk borste som jag inte alls tyckte om!
2. Supermascaran från Fiberwig. Nej, inget supermagiskt alls, passade inte mig för fem öre.
3. Maybelline The Colossal volym. En riktigt bra mascara! En av favoriterna =) Men jag föredrar Falsh lash effect!
4. Max factor Falsh lash effect. Detta är den absoluta favoriten! Jättefina fransar efter bara ett lager och efter 2-3 så har man partyfransar =) Är den mascaran som jag använder nu.
5. Loreal Double Extension. Den var jättebra i början, men den smular en hel del. Allt hamnar i ögonen och irriterar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0