Sommarjobbet!

En glad överraskning väntade i postlådan när jag kom hem -> Schemat för de första 3 veckorna på sommarjobbet och så lite information! =)
Så den 14 juni blir det förflyttningsteknik (vilket jag redan kommer ha gjort en gång, men repetiton skadar inte) och den 16 juni blir det en massa information i 3 timmar.

Jag är nöjd med schemat för de första veckorna. 37 timmar första veckan, 27 timmar andra veckan och 43 (!) timmar den tredje.
Men vad jag kan se nu (och om det inte ändras) så är jag ledig Tosiahelgen ^^

Fast veckan med 43 timmar innebär 6/7 dagars jobbande.
Men en bra sak med den här sommaren är att jag förhoppningsvis kommer vänja mig vid att stiga upp tidigt, för börjar ofta kl 7 ..



Första veckan är jag i Grekland! =)
Men har "oturen" att börja klockan 7 dagen efter att jag har kommit hem ..
Tur att vi kommer hem på eftermiddagen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0