Tenta, förflyttningsteknik och räkningar.

Gårdagen:  Tentaskrivning kl 9. Hungrig på morgonen, men fick inte ner en bit. Inte ens kanelbullen som jag köpte på 7eleven (och jag som tycker att de är supergoda!).
Och tentan gick?  Inte så bra. Eller, det kändes jäkligt bra i början. Tänkte att det här kan ju jag och självförtroendet var på topp!
Sedan kom delen med mage-tarm och jag kände att "nu är jag körd" ... Så om jag kuggar så är det på grund av den delen! Men risken är otroligt stor att jag inte klarade tentan, men i så fall tar jag nya tag och fixar den 24 maj istället ! =)

Idag:  Förflyttningsteknik 8-12. Innebar ännu en tidig morgon. Som tur väl var så kändes det som fyra nyttiga timmar med bra information och övningar. Särskilt lärorikt är det att man själv spelar patient emellanåt och t ex får känna hur det är att bli upplyft från golvet när 7 personer står runt en och bär.
Eller skiftar från en säng till en annan och måste lita på de som gör det!

Jag kom hem halv ett med en irriterande huvudvärk. Den blev inte bättre när det låg en räkning från Telia i brevlådan på 1162 kr.
Jag höll på att explodera av ilska .. Eftersom att jag pratade med dem i januari efter att ha fått en liknande räkning.  Kort sammanfattning: Jag ska betala mitt mobila bredband varje månad och inte var tredje samt att jag har avslutat telia music player flera gånger, men ändå får räkning på det.

Men nu ska allt vara löst =)

Dock så blev jag bortkopplad två gånger och har ägnat 2 timmar åt att försöka få det löst.
Tur att sista tjejen var supertrevlig, så att jag blev lite mindre irriterad =)

Oj, långt inlägg!



Blir en gammal bild idag, i brist på annat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0