31 augusti.

Sista augusti. Snart är sommaren verkligen slut på riktigt. Men jag hoppas på en septembermånad med härliga, svala höstkvällar och mycket värmeljus och thé =) I det fallet så kan hösten vara riktigt mysig. 
  Men sen kommer vintern! Snö, kyla, blask, opraktiska kläder ... Usch och fy! Tacka vet jag sommaren!

Det var ju egentligen inte vädret jag skulle skriva om, utan vad jag har hittat på hittills idag.
Skola 8.30-10. Vi bestämde avdelningar på Östralycke, så jag kommer vara på lagunen. Det är ett särskilt boende med inriktning mot demensomsorg. Jag tycker än så länge att det är roligt och intressant att jobba med gamlingar som är dementa =)

Efter skolan så har det blivit ett besök på Ö&B och Jysk. Tänk vad småsaker man inser att man behöver ...

Nu har jag ätit lunch. Fick bli en av köttfärspajerna jag gjorde häromdag och rivna morötter, supergott =)
Men nu ska jag ta tag i pluggandet igen. Hoppas på att få alla anteckningar klara idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0