Fredag.

Satt barnvakt mellan 8-14.30 idag. Jag har spelat hur många olika spel som helst och lekt med alla möjliga leksaker. De första timmarna var det bara Annie och jag, men sen hämtade vi Isabelle vid skolan =)

Efter barnvakten så körde jag hem till huset och hämtade fler saker, det tycks aldrig ta slut! ... Att man har så mkt prylar ..
Men nu har jag fått ytterligare lite mer ordning i lägenheten, bland annat har jag fått upp lite saker i fönstret i vardagsrummet/sovhörnan.
Sedan har jag städat hela lägenheten och kan tala om att 45 kvadrat är alldeles lagom, haha =)

Mitt fina kök som jag stormtrivs i.


Gardinerna saknas fortfarande =)


Nu ska jag duscha och sedan köra till Rickard.

Jag är glad att jag har dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0