Lördagskväll.

Igår var det alltså utgång med klassen, supertrevligt =) Först var vi en stund på grevagården (namn?) och lyssnade på nått band som spelade irländsk musik, var en massa folk där! Sedan drog vi vidare till Harrys. Åt en massa nachochips och drack chailatte för första gången. Skaka rumpa gjordes det självklart också ;)
Inte kan man ju motstå dansgolvet någon längre stund, även fast jag var nykter =)

Idag har kusinen firas, det åts supergod smörgåstårta! ^^ Hann även ge mig ut i skogen och plocka kantareller, så har även fått i mig en kantarellsmörgås.
Kom hem till lägenheten vid lite över elva ikväll, så nu sitter jag här och försöker varva ner.
Tror ena grannen har lite förfest i sin lägenhet, hörs iaf en massa skratt och prat emellanåt.
Hoppas alla har haft/har en kanonbra lördagskväll =)

Haha upptäckte precis att jag har skrivit söndag på mitt förra inlägg .. Vimsig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0