Tattoos.



Svar: Vet att det ska finns bilder nånstans på bloggen, men kan självklart lägga ut bilderna igen =)

Vänster underarm:

Gjord i februari -08. Tyckte att den blev slarvigt gjord, stjärnorna blev inte bra.


Gjorde därför om den hos en annan tatuerare några månader senare och då blev den så här.
Fortfarande några saker som jag ska fixa till så småningom =)



Höger underarm:

Gjorde den här i december -09, fyllde i den någon månad senare. Supernöjd med den här =)
Den här tatueringen gjorde jag hos en s k "hemmatatuerare".
 



I september (när rötmånaden och allt är över) så vill jag tatuera mig igen. Då blir det 1990 på undersidan av vänster överarm och stjärnor som går ihop med den andra tatueringen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0