27 december.

Jag sitter just nu och äter en väldigt sen frukost. Var supertrött när jag vaknade vid halv elva, så bestämde mig för att ligga kvar en stund till. Är fortfarande trött, men kan ju för tusan inte sova bort hela dagen! När jag väl har ätit klart och duschat så blir det Maxi för att fylla upp kylen lite och sen hämta ut lite böcker till nästa termin =)

Igår var det supergod kalkonmiddag i Asarum. Snacka om att man rullade fram lite smått efter det ^^ När jag kom hem vid 22-tiden så gick jag direkt till Tina för att se en disneyklassiker, Aladdin.

Nehe, dags att sätta fart på den här dagen!

Fina kisen på julafton. Fullt upp med att försöka bita i julgranen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0