November & december.


Hela november bestod ut av praktik som avslutades i början av december. Uppdateringen var lite dålig i november, men bjöd på en otroligt vacker bild på mig i grön peruk. Det var ju maskerad hos Mikke en lördagskväll! Blev även av med min cykel utanför praktiken, men återfann den någon dag senare. Jag köpte äntligen en lampa till hallen, insåg att stearinljus inte funkar i längden, haha =) I december spenderades en lördagskväll hemma hos Tina med supertrevligt glöggmys. Det var även tentadags, både skriftlig och praktisk. Den praktiska gick superbra! Den skriftliga har jag iaf fixat ena delen på. Julafton spenderades hemma hos föräldrarna med mat, paket och Kalle Anka så klart. Annandagen bjöd på Kalkonmiddg i Asarum. Tänk, nu är snart 2011 här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0