Vin, någon? ...

Jisses vilken kväll det blev igår. Tina skickade till mig vid lite i fem och frågade om jag ville äta kebab. Det behövde jag inte fundera länge på. I nästa sekund bestämde vi oss för att äta på Ferali för en gångs skull. Vi kom dit, fick ett bord och bestämde oss för att nehe, kebab vill vi inte ha, stekt kyckling med tzatsiki låter betydligt bättre! Sen var ju nästa fråga vad vi skulle dricka till. Den funderingen slutade med en flaska vin ... Och sen fortsatte vi med alkoholhaltiga drycker hemma hos mig. Snacka om oplanerad lillördag! 
Åhhh jag får ju inte glömma den fantastiska goda efterrätten jag tog! Vaniljglass, hemmagjord chokladsås och frukt, mums! Så är lite, lite bakis idag kombinerat med en härlig förkyldning som gör min näsa stor som en ballong.
  Jag hade egentligen tvättid kl 8 i morse (!), men gick ner till tvättstugan och bokade om den till kl 12 ist. Nu förtiden så finns risken att man springer på trevliga arbetare där nere, då tvättstugan både kaklas och målas om =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0