Dagen efter.

Okej, jag känner verkligen av gårdagens intag av alkoholhaltiga drycker .. Nu förstår jag ännu en gång varför jag hellre kör! :) Men grymt kul var det igår, både på förfesten och på Natti. Vi åkte taxi till Hoby vid två och så sov jag hos mormor.
Vaknade vid nio i morse och gick till Lanthallen och köpte frukostfrallor. Ett stort plus om man hade bott inne i byn, fast risken är väl att man hade köpt lite väl mycket onyttigt ...

Jag körde hem vid tvåtiden och funderar nu på om jag kan åstakomma något när det gäller pluggandet? Men känner att jag inte riktigt är på G idag, så får nog ta igen allt plugg i morgon. Jag började den här veckan med att verkligen vara jätteduktig, men sen har det bara gått utför .. Så får verkligen skärpa mig den här veckan!

Så i morgon ska jag läsa på allt om cellen och försöka förstå allt, sen ge mig på cirkulationen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0