Fredagsmys och lördagsmys!

Härliga lördag!
Fick vakna "själv", utan att bli väckt av någon av Tigers kompisar (=möss!).
Dock hade han putat upp dörren och lagt sig på min fäll, men det kan jag stå ut med :)
Idag ska det inhandlas fanta citron, chips och andra onyttiga saker. För ska bänka mig framför tvn kl 20 och se delfinal 3!
Jag har varit borta två lördagar i rad, så har bara snabbspolat igenom det dagen efter.

Just det, igår var vi på fredagsmys hos familjen Svensson/Erneland.
Jättegod mat ^^
Blev även en massa lek och bus med Isabelle och Annie.

Annie som är runt 3 år ville självklart visa sitt rum, som igår var väldigt stökigt efter en dags lek.

Annie: Det är stökigt.
Jag: Ja, jag ser det.
Annie: Städa åt mig?
Jag: Neeej, men det kan du väl göra själv?
Annie: Kan inte!

Hon lyckades inte övertala mig till att vara städtant igår, haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0