Iskallt ..

Klockan ringde vid halv sex i morse och jag tyckte att det var lite väl kallt när fötterna hamnade utanför täcket. Gick ner 20 minuter senare, tittade på termometern och det var 13,7 grader inomhus! Det hade varit så kallt i natt så värmepumpen (eller vad det nu kallas) inte orkade med riktigt. Insåg att det antagligen inte skulle finnas något varmvatten och tänkte inte riskera att gå in i duschen och frysa ännu mer! Bilen såg antagligen ut som ett ismonster, så bestämde mig rätt snabbt för att krypa ner i sängen igen.
Som tur väl var så missade jag inget viktigt i skolan. Informationen hade bara varit en timme :)

Jag ska strax ta en dusch och sen försöka komma på en bra pluggtaktik. Första föreläsningen är på onsdag och då är det cellen som gäller. Innan dess ska man ha läst på ... Så är bara att sätta igång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0