Melodifestivalen drar igång!

Okej, jag erkänner ...
Jag älskar melodifestivalen!
Men typiskt nog så missar jag den första deltävlingen ikväll som hålls i Örnsköldsvik.

De som tävlar är:

Ola
Jenny Silver
Linda Pritchard
Pain of Salvation
Anders Ekborg
Jessica Andersson
Frispråkaren
Salem Al Fakir

Här kan ni lyssna en minut på bidragen.

Jag gillar Pain of Salvationens bidrag road salt!
Dock så tror jag inte att det är vad svenska folket tycker om, så vidare till finalen går
Ola med bidraget Unstoppable (tjejfavorit som vanligt) och ett stort jäkla frågetecken :)
Har lyssnat på alla låtarna och är ingen som jag känner direkt "wow" till.

Vad tror ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0