Stort minus för tåg ..

Fick för mig att skotta snö vid halv sju tiden. Inte bra alls! Slutade med en värkande rygg + att jag känner av allt annat som finns i kroppen ... Men måste ju ändå vara bra motion? Inka hade otroligt roligt i alla fall, fick ha henne i koppel, men hon jagade snö för glatta livet. Jag ville inte ha en lös hund när pappa och grannen försökte få upp pappas lille Buster (traktorn) ur diket. En liten traktor blev räddad av en stor traktor.

Jag har även hunnit avverka lite Grey's anatomy avsnitt idag. Har väl bara 12 stycken kvar av säsong 2 nu :)
Dock så har det inte blivit så mycket pluggande som jag hade tänkt, tappade motivationen helt ett tag. Men jag hoppas på att morgondagens föreläsning kommer göra allting lite klarare. Och det påminde mig om att jag borde åka tåg i morgon. Jag som avskyr att åka kollektivt!
Och känns inte som den bästa idén att börja med det nu när snön ställer till det. Men får tänka positivt: Sparar en massa pengar på att åka tåg och kan istället lägga dem pengarna på kläder, haha ^^

Men nu ska jag göra Tiger sällskap i sängen och hoppas på några härliga timmars sömn.



Så här står Inka och väntar på en, när hon tycker att man går alldeles för sakta :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0