Ångest ...

Med allt det tråkiga som hände i helgen (ååhhh saknar Molle grymt mycket!) så berättade inte jag att jag och Alex åt på Thairestaurangen i Karlshamn i lördags :)
Jag ville komma bort från huset ett tag, jag hade suttit och kliat Molle jättemycket och orkade se honom lida mer.
Det är ett beslut som jag både ångrar och är glad över.
En timme efter att jag hade kört hemifrån så somnade han in.
Nu känner jag att jag hade velat vara där med honom,
men samtidigt så spelar det ingen roll, för det hade inte gjort någon skillnad.
Möjligen att han hade känt min närvaro och jag hade sluppit ha ångest ...

Men min Mollekisse finns där uppe och han vet att jag tänker på honom!

I morgon är det ingen skola, däremot är det en massa som måste fixas ändå.
Tror det är fyra uppgifter parallellt med varandra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0