En bra dag!

Idag har jag faktiskt fått saker och ting gjort! :)
Tomtarna är nedplockade, städat rummet, tvättat en massa m.m.
Sen blev det en lång runda med vovven.
Jag har upptäckt att man är betydligt piggare om man stiger upp vid niotiden,
(även om jag får tvinga mig upp)
än om man sover till efter tolv.

Fast i morgon så åker alla andra hemifrån redan innan klockan sju,
vilket betyder att jag måste orka ta mig ner till mammas säng och
hoppas på att Inka iaf vill sova till kl 8 ...

Men det ska jag inte tänka på nu ^^
Ikväll har vi sett Min stora feta grekiska semester.
En sån där härlig måbra film.
Igår såg vi The Proposal, lika så en sån där rolig och romantisk film.
Såna tycker jag om :)


Massa kvitton som jag har sparat efter julklappsshoppingen,
men nu är de bortrensade!



Hemsk oreda i lådorna idag,
innan jag tog tag i det.



Hm .. Både tändstickor och tändare.
Jag som inte ens röker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0