Ingen bra dag.

Trött, ont i magen, halsbränna ...

Nattens dåliga sömn och dagens äventyr märks verkligen av ..

Inte nog med farmors lilla försvinnande,
det är även 13 år sedan min morfar fick sin cancerdiagnos.
Den 3 februari är det 12 år sedan han dog.

12 ÅR!

Att tiden kan gå så fort.
Känns som om det var igår som jag ritade teckningar och la i hans kista.
Fast att jag inte ens hade fyllt 8, minns jag en massa saker och det känns verkligen bra.

En konstig/olustig sak är att min morfar dog 30 år efter att min morbror (han blev bara fem år) sjönk ner under isen.
Exakt på dagen.



Kommentarer
Anna S

Usch, låter inget kul alls =(

2010-01-13 @ 18:29:02
URL: http://annasdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0