Min almanacka!

Min personliga almanacka låg i brevlådan idag!
Och jag är verkligen supernöjd :D
Helt konstigt att man kan gå runt och vara glad i flera timmar,
bara för att jag kommer att ha
 en alldeles perfekt liten hjälpreda under mitt första år som sjuksköterskestudent.

Man kan ju i princip utforma den lite som man själv vill.
Dock så blev jag verkligen positivt överraskad:
- Almanackan innehåller små påminnelser.

Det kan stå:
* Idag är sista dagen för vinterdäck
* På söndag är det morsdag
* Idag är det final i eurovision song contest (haha! Perfekt för ett schlagerfreak) 

Framsidan.


På första sidan står mina kontaktuppgifter,
om jag skulle råka slarva bort den ...


Gott om plats att skriva :)
+ att jag valde att ha lite extra rader.



Längst upp till vänster ser ni en glödlampa, där står det "på söndag är det mors dag".
Finns ingen risk att man glömmer saker i fortsättningen.
Sen valde jag att ha en liten träningsruta och en jobbruta,
veckans att göra och veckans tentor.





Jag kan verkligen rekommendera en sån här! :)



Kommentarer
N

läs min blogg =)

2010-01-07 @ 14:08:39
URL: http://hhejpodig.blogg.se/
Anonym

vad KUL att höra:) haha nejdå har iofs bloggat sen 2006 men än tänker jag då verkligen inte sluta;) och om man har boring nån dag kan man ju läsa bloggakriv haha



hoppas du har en fin dag:)

2010-01-07 @ 14:40:30
URL: http://karinolofsson.se
Cajsa

erkänn den är underbar? jag har en likadan, jag älskar den!

2010-01-09 @ 14:06:34
URL: http://cajsaelina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0