Trevlig telefonröst?

I brevlådan idag låg det en inte allt för rolig räkning från Telia.
Jag har väntat mig en räkning, eftersom att mina fria månader på det mobila bredbandet har gått ut.
Men att den skulle vara så hög så att den var fyrsiffrig hade jag inte räknat med!
Så jag började fundera ...
Såg då att 300 kr var för Telia Music Play, vilket jag inte ens använder.
Hade bara en provmånad, sen la min dator av.

Så ringde till Telia.
Hamnade som nr 80 i kön!

Jag gav upp och gick in på deras hemsida istället.
Hittade ingenstans jag kunde mejla, så ringde igen och sa att det var music player jag ville ha hjälp med och inte en fakturafråga.
Då blev jag framkopplad direkt! :)

Fick prata med en supertrevlig kille som strök summan för music play,
han sa även att det var avaktiverat.
Konstigt att jag då hade fått en räkning för 3 månader?
Men nu är det löst och jag kommer i fortsättning få en räkning varje månad för bredbandet.
Betydligt bättre än en räkning var tredje månad!

Men jag undrar om jag har en väldigt trevlig telefonröst?
För oftast så brukar kundtjänsten göra precis som jag vill ...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0