En riktig segis.

Igår var det jobb 15.30-21 som gällde.
Men jag kan lugnt säga att man får passa sig för alla fikastunder hos gamlingarna! I den här takten så kommer jag ha gått upp flera kilo efter den här sommaren ... haha =)
 Skrev även upp mig för en massa extra timmar de fyra sista veckorna. En av sommarvikarierna dyker inte upp, vilket innebär mer cash i plånboken för min del.

Efter jobbet körde jag direkt till Karlshamn för att sova hos Alexandra. Blev lite kvällsmys med baguetter och film + två keliga kisseungar.

Idag har jag haft en sån där otroligt seg dag, känns inte som att jag har vaknat till liv än.
Men har iaf träffat mormor och handlat lite inför morgondagens grillning här hemma.
Mamma och pappa kommer ju hem från Grekland, så nypotatis (=färskpotatis) står på schemat! =)

Är även jobbhelg för min del, så 7-14 i morgon och 12-21 på söndag.
Tur att jag trivs med mitt sommarjobb =)

Ny header förresten.


Kommentarer
Malin

Jättefin header Nilla! Och kul att du trivs med jobbet =) kram

2010-07-02 @ 23:32:17
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0