Sommarvärme!

Sommarvärme!
Visst är det underbart? Jag har gått runt i bikini i flera timmar här hemma nu och bara njutit =)

Igår var det lite avslutningsgrillning med basgruppen hemma hos Johanna. Förutom grillat hade även Johanna bakat en kalasgod kladdkaka, så kan lugnt säga att jag nästan rullade till bilen .. Haha =)

Efter det träffade jag Mathilda och så var vi hemma hos hennes pojkvän + hans vänner en stund och där blev det ännu mer mat!

Idag blev det veterinären med Inka, som har lyckats få både ögon och öroninflammation. Så får bli örondroppar och ögonsalva ett tag framöver.

Ikväll ska jag träffa Mathilda och sitta en stund på Drop kick.
Frågan är bara val av kläder?
Funderar på att inviga min nya sommarklänning, som jag köpte när Alex och jag hade en liten shoppingrunda i tisdags.
Förutom shoppingrundan åt vi även en suveränt god frukost hemma hos henne! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0