Frågor & svar.

Vad vill du ha just nu?
Just nu skriker min mage efter mat, så är det första jag kommer att tänka på, haha :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, oja ..

Har du gjort bort dig rejält?
Det kan man lugnt säga att jag har. Som på lottningen till balen, när jag hade rest mig upp och hälsat på min baldejt, så satte jag mig rätt ner på golvet. ”Glömde bort” att det var såna stolar som fälldes upp när man reste på sig ...

Har du några dåliga egenskaper?
Ja, det har väl dem flesta? :) Lite envis ibland.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag vet att folk har gjort det. Men så är det väl när man har umgåtts med människor som folk tycker är ”fel”.

Vad har du mest av, tjejkompisar eller killkompisar?
Tjejkompisar tror jag.

Vilket av könen umgås du helst med?
Det spelar ingen roll. Jag tror att det är bra att umgås med båda :)

Har du gråtit offentligt?
Ja.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar! På tisdag ska min ena rättas till och efter det blir det förhoppningsvis en till innan sommaren. Piercingar är inte min grej riktigt.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Haha, utan tvekan ;)

Gillar du att flyga flygplan?
Ja, i alla fall när man ska utomlands!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-10 för att vara pigg.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Den tredje april fyller jag 20!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet att diskussioner om namnet Emma var på tal. Men sen tror jag att jag döptes till Pernilla efter Pernilla Wahlgren (sångerskan) och Pernilla Wiberg (skidåkerskan). Mamma, rätta mig om jag har fel? Haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0